KLAR!!!

Omg, jag trodde aldrig att jag skulle bli klar! men I DID IT! sjukt stolt över mig själv! *blink*
 
Nånting som jag älskar är min stora fina fluffiga underbara säng! Man ska drunka i täcken och kuddar! Längtar tills jag får gå och lägga mig ikväll (a)
Hihi jag råkade komma av mig lite förut! Jag hittade massa gamla brev som jag har fått när jag va liten (a) Det är det bästa som finns att sitta och läsa igenom sånt som man skrev när man va liten! Men va så dum!!!


Haha också älskar jag ett brev som jag hade fått av saR med typ en miljon fråger!  Vad gillar du mest att göra på partyn, äta chips och popcorn eller dansa? Jag gillar mest att äta chips och popcorn. Viss är nalle pu söt? Vill du bli min brevvän? och i slutet hade hon skrivit "svara senast 5/2-05" Haha jag dog!

Jag hittade också mitt trömhur som jag hade ritat! Älskar alla detaljer och grejer! Duk på borden, blommor, matter och till och med en anka i "becken" ;)

Kommentarer
Postat av: Claroooo

Påminner mig om mitt brev ja väntar på....;)<33333333

2011-09-18 @ 22:06:05
URL: http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0