cut my head off!

Det började med en fläck på väster öga som var jättekånstig! De var som att jag hade tittat in i en lampa. Sen växte fläcken mer och mer och efter ett tag var jag typ blind på ena ögat, Jag fick seriöst panik! jag var dessutom ensam hemma! Jag ringde min sjuksyster-mormor men hon svarade inte. Efter ett tag började det som tur var gå över men sen kom huvutvärken! Det känndes som att nån hade satt på en sån där tvinn, som man använde på träslöjden när man hade limmat, runt mitt huve och spännt åt. Och med den var jag tvungen att gå upp och lägga alice, det blev ingen lång läsning kan jag låva!
Nu har mamma och pappa kommit hem igen och dom säger att jag har fått migrän. Lite komiskt att mamma och jag satt och pratade om migrän i bilden på väg till birsa idag! Nu säger dom jag ska ta migrän medicin och gå och lägga mej så jag får väl lyssna på dom antar jag.. Jag känner mig inte så sugen på att ta med mig migränen till umeå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0