Fortfarande sjuk

hej, asså förlåt! Jag borde ju igentligen blogga hela tiden nu när jag är sjuk.. men jag orkar verkligen inte! För då måste ja ju springa runt o hämta kameran och springa o ta kort på allting och shit och de är så jobbit, jag vill bara ligga i sängen så mycke de går x)
Igår såg ja på lite film sen vaja faktist så duktig så att jag pluggade och gjorde klart nästan en hel ordlista till biologin! Det är om sexualkunskap också ska man beskriva massa ord. KUL!

Jag såg på skönheten och odjuret igår! Gash vad jag älskar tecknat! och disney! det är så häärlit o titta på! och alla härliga klänningar som flyger runt och aah.. (a)
 

Också såg ja på Wanted. Angelina Jolie är verkligen en favvo skådis (a) Jag älskar sånna dära filmer där de händer grejer men som inte är sådär krypit läskiga mä massa spöken och läskiga gubbar! ush!
Dessutom så har jag alltid vela bli en sån där skjutare! Jag och saR har typ drömt oss bort och hållt på o prata om nattens uppdrag hur det gick att rädda världen inatt och hur vi har smällt ner alla superskurkar med våra specialgjorda diamantpistoler ;) love it!♥  Sen har vi ju såklart massa andra yrken på listan som vi hade tänkt bli...

ELIN OCH SAR'S "SKA BLI" LISTA:
Sjöjungrur
♥Cowbys (fast inte boys utan gilrs och snygga gilrs desutom!)
♥Rika som troll
♥Totalyspice-brudar som hoppas runt på tak och räddar världen varje dag
♥Poliser som löser jättesvåra fall med mord och grejer som på film
♥Kändisar
♥Sånnahär skjutgalna skurkar med svarta tighita läder kläder och högklackat som kan springa på väggarna..

Aa det var typ 100 saker mer men ja kommer inte på dom nu.. ;) Men visst låter de som att vi kommer ha fina liv framöver? :D

Kommentarer
Postat av: saR

Mahahah, vi är bara för BÄST eL! <3

super heta spioner i läderkläder, röda naglar och skyhöga klackar ;D

2011-05-06 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0