Shopping mä saR!

Jag va ju och shopade med saR idag, det bev inte en heldag som vi hade tänkt eftersom att bussen går så dumma tider!! Jag hann med det viktigaste iaf! Vi hade också tänkt att vi skulle köpa massa byxdresser och grejer men vi hitta inget.. x)

shampo och balsam! :D Det behövdes verkligen, mamma blev så less på att jag alltid spinger och tar hennes shampo när jag ska duscha så nu gav hon me pengar så jag kunde köpa eget! (a) Jag frågade i kassan om hon hade nått tips på ett bra shampo för slitet hår "jag vill ha det bästa" Och då sa hon att det här va jättebra så vi får hoppas på det! :D mitt hår behöver verkligen lite reparering! :o


Och en väl behövd bh! Jag har tänkt länge att jag behöver köpa bh'ar och nu är det ju ändå 25% of på alla underkläder på Cubus så då var det ju lika bra ;) Jag måste nog gå och köpa några till sen (a) *hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0