godmorgon

Det gick inte så bra dedär med att "sova bort sjukan" Det är värre nu och jag missar nationella idag ;( Mamma ringde och sjukanmälde mej också fråga hon hur de skulle bli med matte nationella och han sa att jag troligen inte skulle få göra de.. Kanske om ja får göra förra årets elr nått men de va inte säkert! :o buhuhu jag döör! Dessutom så skulle ja gå på stan och köpa kläder till tävlingen ma clara idag, FÖRLÅT CLARA!♥

Ush va hemst de är o va sjuk! Jättetråkit + att jag verkligen inte har tid mä de! Man missar ju så mycke!
Nu har jag iaf varit lite snäll mä mej själv och fixat lite smått o gott som jag ska äta nu under dan..

också jag har bullat upp mä kuddar i sängen också ska jag ligga här o se på film hela hela dan! fast först ska ja sova lite. Vi hörs sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0