felåt + dagen

Hej älsklingbloggen!!! Förlåt tusen ggr för att jag inte har blogga på tusen år! Jag har tusen bra ursäkter till de som jag inte orkar dra nu (a) *hihi*
Jag är mä jossi nu och vi har just kommi hem från ÖS,
JAG OCH CLARA SJÖNG!!!!! VI ÄR SÅ COOLA!!!
amen ocsksåså innan de så vaja mä jossi på stan och sen typ 10 min mä clara när jossi sprang hem o fixa lite ;) Jag köpte lite örhängen som jag visar sen! :D LOVE THEM!!

(till alla som har missat de: DET ÄR 75% PÅ SMYCKEN PÅ GINA)

Här kommer lite söta bilder från stan ;)

Mihi vi kollade på skor till josis och jag hittade en trilljard som jag älskade (a) Aja men jag har inte nå pengar så jag kan köpa nå skor :( NÅN ANNAN GÅNG! :D
amen också tjocka vi i oss speciala strips mä glassdipp som äre godaste som finns!
Man ska tjocka, det är rätt!

JOSSI VILLE INTE VA MÄ PÅ NÅN BILD!!! *grinolle*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0