av mä kläder på mä jumpsuit!

Nu har jag typ nyss kommi hem och jag va tvungen och springa ner och hoppa ur kläderna på en gång för att inte dö av värmeslag! nu har jag hoppat i min underbara jumpsuit istället och är påväg ut för att hjälpa till och sopa uppfarten (a) hoppas jag får lite färg också! :D

snyggt med bh-banden som sticker upp! ;) haha men de va ju inte världens speciellaste tillfälle just nu! :)

dålig bild men.. ;) ser typ helt slagen ut i ansiktet, men de ät BARA för att det är motljus!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Elin du är så himla fin , jag älskar din blogg !

om jag är nere nån dag så går ja in på din blogg oh läser då blir man genast mycket gladare :)

Kramis

2011-05-13 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0