GRYM FREDAG!

GODMORGON ALLIHOPA! Shit vad kul vi hade di igår asså! jag dog ju! x) och när jag kom hem så va ja så trött så ja knappt orka stå på bena! Så jag släpade mej ner och la mej på en gång x) därför blev det ingen bloggning igår;) så bildera kommer nu ist!!

HÄR ÄR DET FÖRSTA BANDET, DWEEB!
Aa dom va totlabra helt enkelt!! :D

VI VA TVUNGEN O GÅ UT OCH FÅ LITE LUFT I PAUSEN SÅ VI INTE SKULLE DÖÖ AV VÄRME!!


HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN STEPHANIE SMITH SOM OCKSÅ VAR HELT OTRLOLIGT BRA!



SJÄLVKLART VAR VI TVUNGEN ATT TA EN FANBILD OCKSÅ ;D


MARKUS OLSON VAR JU DÄR OCH SNACKA LITE OCKSÅ, HAN ÄR SÅ GRYMT BRA!

Han är bara för bra! Man skulle kunna sitta o lyssna på han i flera timmar verlkligen x) allt han säger är så rätt och passar så bra in! Jag kan ju inte berätta allt han sa men han prata iaf typ om att det inte spelar nån roll hur man är på utsidan, om man ser sådär asgrym och cool ut på utsidan om man är heltom på insidan!
Också visa han en bild på ett kyrkfönster från utsidan, och sa: Det ser sjuukt tråkigt ut eller hur? jättefult och grått och tråkigt! Hade jag stått på utsidan och aldrig varit inne i kyrkan hade jag tänkt, haha shit vad fult! tänk då vad fult det måste vara på insidan! x)
Sen visade han en bild på fönstret från insidan och det är ju då man ser hur fantastiskt fint det är igentligen med alla tusen färger och mönster och grejer! Det hade man ju aldrig kunnat trott när man stog där ute! också sa han: Det är samma sak med kristen tro! Det går inte stå och kolla på vad kristen tro är på avstånd, då kanske man bara det trågia och grå på utsidan av väggen! Man måste komma in och vara med om det själv för att förstå hur fantastiskt coolt det igentligen är! Folk säger: oooh shiit vad tråkigt det måste vara att va kristen, jag har hört att man sjönger psalmer med gamla ord! :S men det är ju såå myket mer än de!

Och det är det verkligen! Jag tycker inte att kristen tro är att sitta i en gammal stenkyrka sjunga psalmer! Det är så sjukt mycke häftigare än de! det är spännande! man får vara med om saker som är helt otroliga! Hela min släkt och min familj är kristna allihop så jag har ju som vväxt upp med de, gått på söndgsskola och grejs hela livet, men nu när jag började bli lite äldre så började jag bara tycka det de va tråkit. Alltid när mamma och jag bråkade så var det alltid kyrkan och gud hon tog upp så jag börjde bli alrg och less på allt som hade med gud att göra så jag bestämde mej typ för att jag inte ville vara kristen längre. Jag fortsatte ju att gå på ÖS bara för att de är grymt kul och asmysit o så men det va inget djupare än de. Sen nu på senaste tiden så hände det lite grejer som gjorde att jag förstod att jag klarar mej inte utan. Jag är ingenting om jag ska klara mej själv genom allt. Sen nu på lägret som jag va på på sprtlovet så bestämde jag mej. Och det var då som jag för första gången kännde gud på riktigt. Jag kännde så starkt att det är nu det kommer bli bra! Det här är min vändning liksom!
Haha det var inte meningen att jag skulle skriva flera kilometer! Det känns inte som att nån kommer orka lärsa allt dehär.. x)

En grej till som är sjukt bra är att Markus olson kommer tillbaka på lördag nästa vecka!
Och då är hela världen välkommen till pingstkyrkan och lyssna på han ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0