på freda!

(Det är nu det är meingen att man ska läsa riktigt riktigt noga, helst flera ggr!)

HÖRNI! NU PÅ FREDA SÅ KOMMER DET VARA EN SUPERGRYM GREJ SOM INGEN INGEN INGEN FÅR MISSA!  NU PÅ FREDA KOMMER DET KOMMA BAND FRÅN USA OCH SPELA I PINGSTKYRKAN I STAN
(vid parken med "ja-nej-vetej-skyltarna) 
OCH DSSUTOM SÅ KOMMER VÄRLDENS BÄSTA MARKUS OLSON OCH PRATAR!
JAG LOVAR ATT DET KOMMER BLI GRYMT!

Inträde + fika kostar bara 40:- YES så snorbilligt är det!

Jag är verkligen jättesuperduper pepp och tror attt det kommer bli hur grymt som helst! och Jag rekomenderar alla i hela sverige att komma :D


Kommentarer
Postat av: sexigastebitchenever

jag vill oxååååå ;(

2011-03-22 @ 21:31:50
URL: http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0