ny identitet upptäckt...

Haha jag upptäckte just att det finns två elin på bdb! x) jag hittade mej själv i nån bdb som jag iiinte kännde igen! Det är en bdb full med bilder på mej! elinff heter den och det värsta var att personen dessutom verkar ha gjort en msn med mitt namn också för jag såg att nån hade kommenterat och frågat efter "min" msn också hade andra elin skickat en msn som hette [email protected] 
Det är ju synd att vissa människor är så fula och mobbade att dom inte vågar lägga ut bilder på sej själv så dom måste använda nån annas bilder... SJUKT!
Personen måste ju typ ta bilder från min blogg oh lägga ut på sin låssas-bdb! Snacka om no life!


Kommentarer
Postat av: Mörv

Nämen guuu äru seriöst:O

asså shiiet värsta NO life lixom :O:O

2011-03-26 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0