Kreativa familjen

Imorn åker jag ivåg till fjällen med pingstkyrkan. Det kommer bli superduperroligt! Jag är verkligen pepp :D
Amen också ska man ha mä sej en bibel, men biblen som man fick på konfen förra året äju liksom bara röd, och röd är inte riktigt min förg liksom..
SÅ JAG GJORDE DEN RÅSA! :D mä lurv dessutom ;D



Tihi, shiit vad mysit de kommer bli o sitte o läsa i den dära nuda (a) de äju som en lite nalle!

Alice, min lilla söta syster satt och kollade på medans jag sydde också samlade hon upp alla bitar som blev över också limmade hon ihop dom till ett Pennfodral!! Såhär fint vart de :


Jag fick hjälpa hon lite med att limma men annars har hon bestämt allting sjäv hur det ska sitta! Jag fattar inte riktigt hur hon tänkte att hon skulle använda den som ett pennfodral men aja, den är ju jättefin!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0