En grym grej som min grymma gud fixade åt oss!

Hej bloggen! jag måååste bara få berätta en helt otrloig grej som jag var med om när jag var på läger. Gud lagade Jossis mobil!

Okej, såhär var det: Jossi hade mobilen i fickan och vi var ute i skogen och körde grymmaste skogsvägen som var hur brant som helst! Klantig som hon är så ramlade jossi , RAKT PÅ MOBILEN och åkte sedan sälen ner några meter för den steniga backen.. När vi kom tilll bussen så var touchen på mobilen rejält död. Lika död fortsatte den att vara hela resten av dan, jag satt i evigheter och försökte på den att funka igen men det var omöjligt. Dessutom hade våra smarta jossi STÄNGT av mobilen för att se om den funkade sen men då gick det ju inte att slå in pinkåden sen så det var ju väldigt smart... NAT!
Aja, nu kommer vi till det coola! På kvällen, samma kväll, så fick jag saR Clara, Jossi pch Danne för att BE för den! Vi bestämmde oss för att vi inte skulle sluta förns den verkligen funkade, Och det gjorde vi inte heller! 
Den funkade lite mer och mer efter varje gång. Efter ett tag så började vi kunna få upp knapplåset på skärmen och inte bara på sidan och sen började fler och fler knappar fungera!! Efter några ggr till SÅ KUNDE VI SLÅ IN HELA PINKÅDEN!!!! Det är helt sjukt! Och de är så otroligt härligt att det verkligen funkar, Gud hör bön!
Men den funkade ju inte helt felfritt så vi bad nån gång tilll och sen lät vi den vila under natten OCH NÄR VI VAKNADE NÄSTA DAG SÅ VAR DEN HELT SOM NY! DET GICK ATT SMSA SOM ATT INGENTING HADE HÄNT OCH ALLTING GICK SOM PÅ EN RÄKMACKA!

Helt underbart säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: hannelindbergh

hah, jag älskar att ni skrek hur högt som helst mitt i natten så alla vakna ;)

2011-03-14 @ 19:00:03
URL: http://likeanidiot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0