en grej som stör mej...


En grej som jag stör mej på är att folk hela tiden ska tycka så förbannat synd om sej själva hela tiden.
 Nu menar jag inte att jag inte klagar när det är kallt ute elr inte minst när jag har mens, då kan det va riktigt synd om mej! Jag menar att jag blir less när folk klagar på hur sämst deras liv är och hur dålig man är och shit! för hallå, det är väl klart att man har ett tråkit liv när man ska klaga sej igenom alla dagarna?!
Man får säga till sina vänner att man har ont i fötterna men när man börjar skriva emo-texter på facebook m.m så tycke iaf jag att det har gått för långt! Blunda för det tråkiga och försök se bara det bra! Istället för att gräva ner sej i det som är jobbigt så kan man väl klättra på det som är bra ist? Johan brukade säga tilll mej förut att jag lever i min egna lilla "regnbågsvärld" och att jag ser allting grittrande i olika färjer. Och det trivs jag med! Jag gillar min regnbågsvärld! :')

Sluta klaga på att ni är tjock och att ni är sämre människor än alla andra. Sluta banta, det är bara dumt och dessutom, tänker man efter så tror jag inte att man blir mer omtyckt om man går ner nått kilo. Jag tror iaf inte mina vänner skulle tycka om mej mer om jag halverade all mat jag åt, snarare tvärt om! Bara lev och ha roligt, man lever bara en gång vet ni ju! ;)

Kommentarer
Postat av: saR

Du o ja i våra regnbågsvärldar eL! :D<3

2011-03-17 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0