clara här!

clara här ;) hehe aja nu har jag fixat o trixat ett bra tag med att göra hennes blogg bredare så att elin kan göra sina underbart fina bilder större ;) som min (a) hihi fick den inte lika bred som min, minns aldrig hur jag gör menmen den är mkt bredare än förut iaf :D så nu när du ska göra ett inlägg så är orginal storleken på bilderna 400 (bredd) och nu kan du ist ha 600 på bredden! ;* du är tvungen o ändra de varje gång du laddar upp en bild!
här får ni två bilder jag tage, exempel på hur stora elins bilder kmr va i framtiden ;)
ps; jag hade inte din headerbild på min dator, du behöver bara ladda upp bilden i största storlek (tror de skulle passa m 1000px) och lägga in den ist för den gamla, så att den passar bättre + blir större :)
varsegod älskling ;**♥ u and me foreever fjärtis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0