1. städa 2. belöning

Hej igen bloggen :D Jag har ääntligen städat klart, och shiit vad jobbigt de va x) Inte tråkit eftersom att jag hade musik så jag gick runt och gormade med till alla låtar (a) Men det är så ansträngande! Det kanske bara är jag men de är sjuukt jobbigt att damsuga en matta med hårdaste suget! (jag måste ha de annars föjler inte håret med eftersom att de lindar in sej i mattan) Man blir ju alle svettig! x)

Aja jag är klar iaf och nu håller jag på att belöna mej själv med lite ompyssling♥ Jag har just pila hela ansiktet sen smörjt in mej med brun utan sol från brösten och uppåt :) Jag har en kännsla av att det kommer bli aaaningens fläckigt men det får de bli isf! Sen tänkte jag pyssla om mina naglar lite också men nån fin färg och lite filning :) 

Det är viktigt med belöningar tycker jag. Man måste ge sej själv en "morot" annars får iaf inte jag nånting gjort! Som nu till exempel, Jag sa till mej själv, "Städa nu så får jag göra lite hemmaSPA sen!" Det funkade ju jättebra ju! :D


Haha dehär är min proffsiga brun utan sol från Åhlens ;) Men faktist, även fast den är billig så tycker jag att den funka rättså bra ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar den ?:)

2011-03-18 @ 10:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0