uppdrag : hämta sko

Okej såhär vare, jag och jossi tänkte gå ner på bryggan och i farten så slängde jag på mej att par foppatoffler som inte va mina. Jag satt på bryggan och jossi tog kort på mej men jossi sa att hon tyckte att skorna förstörde hela bilden!

så jag tog av dom och la dom bakom mej..

(MYCKE BÄTTRE, VISST?!) tyvääääär så blåste det väälldigt mycke så en av skorna blåste ner i vaattneeeeet!! :O

Jag fick ta tag i saken. Vi hittade en väldigt lång hov som vi tänkte kunde bli ett bra redskap! Toppen!
Upp med byxbenen och ut i vattnet (det hade ju kanske varit trevligare om jag inte hade frusit så förbannat...)


Skon låg såklart i den fruktansvärt äkliga vassen full med stora äkliga
gammlejäddor! Men jag fick fram den till slut iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0