rea på gina

Jag va på stan idag med älskling och myste. Först träffa vi hela familjen nylander för dom skulle fixa massa grejer på banken sen bjöd Gittan på mjukglass i solen♥

När johan hade åkt, han skulle mä nån kompis, så rååkade jag på vägen hem hamna på Gina som bara rååkade ha världsmycke rea! Det började bubbla i hela mej. Röda skylltar överallt! 19:- 29:- 49:- 99:- Gaaaaaaaah!!!! Lycklig och galen sprang jag runt fram och tillbaka och:

-Jag älskar mej själv, jag älskar mej själv, jag älskar mej själv, jag älskar mej själv!!! :D:D:D:D:D

(Jag vet inte, det är nånting jag får för mej ibland när jag blir välldigt glad/lycklig/underbart humör, jag vet inte hur jag ska få ut alla kännslorna och då är det alltid dom orden som kommer)

Som tur var så pratade jag mer saR i telefån och hon lyckdes hejda mej. Vi ska ha en shopping-dag på sönda och då sa hon åt mej att jag skulle spara tills på sönda, sen åker ju vi till stockholm snart också!! ;)



Resten tar vi på sönda, elr hur saR!? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

J för Josefine, eller hur? ;)

2011-07-30 @ 11:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0