kalaas :D

Jossi hade lite överskningskalas för mej innan vi skulle cykla till fläsian o bada! Jag skulle komma upp till henne innan och sen skulle vi åka därifrån och när jag kom fram så stog hon där och sjöng med jäääättefin tårta till mej (a) Hur gullig får man vaa?!?! :o
Också fick jag massa presenter också! :D jättesnygga örhängen, fotlänk (som jag dessutom hade funderat på att jag skulle köpa typ samma dag!)
Haha dom vita grejerna på mina fötter är färg, för er som undrade ;)

Och en jätterolig tårtspade som vi använde till tårtan! :D Det blir perfekta bitar, man blir alltid gift (man får alltså alltid stående bitar) också lyfter man inte tårtbiten underifrån utan man klämmer åt och lyfter den från sidan, ascoolt!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0