sjukling :(

Brrrr... jag håller på och frysa ihjäl! Jag tror jag håller på och bli sjuk, elr jag är typ redan sjuk men jag har ingen feber! Det känns bara som att huvet håller på att sprängas, det gör jätteont i halsen och jag låter som en traktor när jag pratar, bihålorna gör ont, snuvig som en took, nyser hels tiden och dessutom så har jag hosta hela natten... INTE OKEJ!

Nu ska jag trösta mej med en ENOORM mugg hemmagjord choklad. muummms... Jag tänkte vara lite duktig och läsa på paketet hur man skulle gjöra (jag brukar annars bara hälla i lite av varje och mycke av socker och hoppas på att det ska bli bra) och då såg jag att man könde prova att byta ut sockret mot kanel och vaniljsocker så jag tänkte "varför inte prova nått nytt" också gjorde jag det och det vart jättegott! verkligen nånting jag kan rekomendera! Det smakade lite granna som chailatte :D


Fast jag hällde i sockret också så det skulle bli extra sött (a)


Kommentarer
Postat av: MissLouiss

bra tips!:D

btw jätte sötblogg:)

2011-01-03 @ 19:25:29
URL: http://misslouiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0