tihi hej (a)

Jag sitter inne på pappas kontor och leker mä hans dator! Den är ganska ny så jag har aldrig gjort de förut, men nu märkta jag att den va jätteroli! :D
Jag har ju inga bilder på den här datorn så jag satt och kollade igenom dom gamla bilderna som jag har lakt ut på bloggen förut och jag kom just fram till att jag älskar dom här bilderna :






Dom är från när vi va i mumeå i höstas. från samma dag som första snön kom tillomä tror ja! :D (iaf i umeå)

Anledningen till att jag sitter här inne är att jag pratar mä min Johan och Tovis sover så jag vill inte väcka henne! men nu ska jag gå in till henne igen, PUSS♥

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

lååångt bildinlägg. :P

nu har jag kollat din blogg... ja det är ju jag från bdb. jag skiter nokk iiinte i bloggen. ;)

2011-01-04 @ 03:09:42
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

hehe! din kompis där ser lite ut som hon tjejen, i hem till midgård. om du såg det när det gick, för typ 3 år sen.. :P

tack, vad snäll du är. ska dock bli jävligt skönt o bli av med tunga magen snart.. haha! älskar barn, vill ha många fler, men att vara gravid är iiiinte det roligaste jag vet, om man uttrycker sig så... :P

2011-01-04 @ 03:39:49
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ja i början är det rätt mysigt. men mot slutet när sparkarna är hårda, och man inte kan andas knappt, man inte kan röra sig, inte kan böja sig utan att få ont utav bara faaan... och så vidare. DÅ är det inte lika kul längre. då är man trött på skiten och vill bara bli normalsmal igen. :)



googla "hem till midgård" så ser du :P

2011-01-04 @ 03:48:31
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0