nya cheer uniforms + skor

Nu har jag precis mätt hela mej,  jag överdriver inte det var verkligen hela mej!  Midjemått, bröstmått, axelbrädd,armlängd, benlängd på insidan och utsidan m.m! Överallt där det går att mäta! Vi ska beställa nya cheerkläder på cheerleadingen, jag tror dom kommer bli jättesöta! Mörkblå, ljusblå, lite silver och vit. Jag har inte sett dom själv men jag litar på dom andra och tror att dom kommer bli bra! ;)

Ni får gå in på hemsidan om ni vill se våra gamla kläder, och lite bilder från träningar.




Haha vi kanske kommer att se ut ungefår sådär? ;)

Vi ska ju åka och tävla nu till våren, och jag är riktigt pepp! Det ska bli jättekul :) VI SKA VINNA VI SKA TA DOM VLI SKA GÖRA LOSERS AV DOM! Moahahah ;)



Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! :) Allt bra med dig? :)

2011-01-20 @ 16:03:36
URL: http://lillaflickanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0