Hellloooo bloggeeen!!! :D

Kom just hem mitt nystädade rum! (y) Iiiiii det är så sjuukt skönt! :D
 
Jag har börjat fundera på vad jag ska köpa till min lilla älskling, han fyller år snart och fiiiins de nått svårare än att köpa presenter till killar? Är det nån som har nått bra tips, hör järna av dej! x)

Btw, JAG ÄLSKAR VÅRAT NYA SCHEMA! Vi slutade 2 idag, på tisdagar börjar vi 12.10 och vi slutar 13.35 på fredagar, AWSOME!

Nu ska jag gå upp och kolla om det är nån som har varit och handlat idag. Jag är hypersygen på ett glas oboy men det fanns ingen mjölk imorse när jag skulle äta frukost... HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

En "just nu bild" önskade av Molly! ;)

Moahahaha it's between me and my kära läsare Molly ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0