godmorgon alla sötproppar! :D

Det är lördag, jag har nyss vaknat och jag har iingen aning om vad jag ska göra! Det är välldig ovanligt för att vara en Elin! inte för att jag brukar planera allting 3 månader innan men för att de händer alltid nånting i mitt oerhört roliga, intressanta, trevliga, händelserika liv! Alla dagar utom den här lördagen. Aja, det är ganska skönt att ta det lite lungt nån dag också så man hinner pyssla om sej själv i lugn och ro. Inte hela dagen då blir det bara tråkit men kanske halva ;)


Nu när jag har tid så ska jag:
1. Basta lite med mitt finuliga sauna belt (som igentligen är mammas men som jag har tjuvat av henne)
2. Ducha länge länge länge, ca. 300 år kanske och göra en hårinpackning.
3. Skämma bort mig med lite hemmaspa, skruppa fötterna, peela hela kroppen, ansiktsmask.
4. Fila naglarna, fixa nagelbanden och göra dom till små prinsessnaglar som skiner som solen (a)
5. Måla naglarna i nån naturlig färg som inte syns (annarsblir man bara frestat att skrapa bort det)
6. Föna håret och gegga i sånt där grejs som är bra för slitet hår

Sen får vi se vad som händer ;) pöss på er så länge ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0