JAG LEVEER!

Jag satt och pratade med saR i telefån förut och då fick vi den superdupersmarta iden att jag skulle ta kvart i 10 bussen till henne! :D Jah skyyndade mej att packa ihop tandborsten, sminka och alla andra livsnödvändiga sakerna, sen hoppade jag på bussen tilll Sunnås! :D 
Men när jag kom till Bjärme (ungefär hälvften) SÅ STANNADE BUSSEN FÖR ATT DET BLEV FÖR HALT FÖR ATTT BUSSEN SKULLE KUNNA FORTSÄTTA!!! sen fick jag sitta, KISSIS, och vänta i den där himla bussen
I TVÅÅÅÅ TIIMMAAAR!!!!!!!!!!!
Sen kom snälla Camilla (saR's mamma) och hämtade mej *blink*

Titta vilken underbart fin bild jag och saR gjorde (a) Sar va väääldigt noga med att vi skulle få med den där specialstjärnan som är ovanför bussen! (den tog EVIGHETER att göra... *suck*) MEN FIN VART DEN!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: saR

fin bild dedär!;) SPECIELLT STJÄRNAN!!!

2011-03-03 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0