Imorn blir det upp tidigt och sjunga med frukost på sängen!

Gissa vem som fyller år imorn?? ...Min aldeles egna bror, Elias! :D Igår var jag på stan med clara, innan dansen, och vi kollade runt efter nån snygg present. Mamma hade sakt att han behövde klader så aa, jag visste ju ungefäär iaf!

Fint va?! ;) Jag gillar ju pappret iaf, jag vet inte vad elias säger men det hade ingen betydelse! ;) Jag vaju lite snäll och tog blått snäre iaf!

När Clara och jag var och kollade runt så kom vi fram till att det finns så otroligt mycke snygga kläder till killar! Allt är ju snyggt jö! :O Vi fatta liksom inte varför inte killar köper nya kläder varge dag?! Det är ju lite synd bara att man blir kallad bög/fjortis om man har nya kläder jämt.. Jag har verkligen inget emot bögar, jag älskar dom! Men jag har ju förstått att det kanske inte är så kul som kille att bli kallad de. SYND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0