Godmoron sötisar!

Jag har precis sett på julkaländern, den är så bra!♥ Också kom jag ihåg att äta lunch idag :D Jag brukar alltid glömma det på måndagar eftersom att jag har sovmorgon och börjar inte förns EFTER lunch, du glömmer jag att äta hemma och får gå hungrig hela dan^^ men idag kom jag ihåg! *stolt*
såhär ser jag ut idag!
hahah gud vad jag såg kånstig ut på dom där bilderna, det är inte jag! Ush, blek och äklig. Efter skolan ska jag på stan med Jossi♥ och köpa dom sista julklapparna, då ska jag köpa BUS också. Man vill ju inte va en blekfis på Cheer-uppvisningen ikväll!

Kommentarer
Postat av: gissa?<33333333

vadå konstig???? suuuuuuper fin ju!;*****<33333333333

2011-12-19 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0