ny skola, nytt folk

hej bloggen! Förlåt för dålig update! jag glömmer hela tiden men det är sånt som händer liksom! Imorn blir det ny skolan och helt nya människor, det känns awesome! Jag har inte blörjat blive så närvös än men det lär ju komma ;) Fast, jag har aldrig varit en speciellt närvös människa. Tror de är för att jag inte funderar så mycke, tänker inte på vad som kommer hända förns de händer så jag blir bara närvös typ precis innan! Antar att det lär komma precis när jag är 10 meter från skolan! ;)

Men jag tycker ändå att första intrycket är viktigt! Jag har hört att första intrycket sitter kvar hos folk aslänge! Jag kmr säkert fösova mej så jag bara hinner kliva upp, borsta tänkerna och gå, typisk "Elin-grej"... Hoppas alla får ett bra första intryck på mej ändå! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0