Packlista

Jag brukar faktist alltid göra en packlista när jag ska åka nånstans för det blir mycke roligare att packa när man får kryssa i varje gång man har packa i nått + att man inte glömmer grejer lika lätt! För mej funkar det asbra!!


HOLM MED ÄLSKLINGS-CLARA

♥ Råsa mysisdressen
♥ Nessesär (tandborste, tandkräm, sminkborttagning m.m)
♥ Smink
♥ Kamera + laddare + väskan (kolla så att minneskortet sitter i)
♥ Lillkameran
♥ Svart linne
♥ Vitt linne
♥ Tjats
♥ Stövlar
♥ Sovtröja
♥ Troser, strömper och BHar
♥ Hemilga grejer till fotograferingen som jag inte kan skriva här för då fattar ni allt
♥ Bodylotion
♥ Brun utan sol
♥ Plattången
♥ Lösogonfransar

Nu kommer jag inte på nå mer, kommentera om de är nånting jag har glömt snälla! ;)

Haha juste Clara skulle jag ju också ta mä mej ;)
                                 






Kommentarer
Postat av: Sexigastebitchen

Mej haru ju glömt(aa)<3

2011-04-08 @ 15:27:13
URL: http://Http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0