mystroll på birsta

Haha clara och jag va på birsta igår, också träffa vi johan efter ett tag och så :) Som tur var så va vi bara där en snabbis så jag hoppas att de inte va så många som såg oss! Jag har aldrig vari så äklig och ofixad på birsta som igår!! Vi gick runt i mysisdress som vi dessutom hade sovi i och så fett hår att de inte går i föreställa sej! plus att jag hade glömt sminkborttagning så jag hade flera lager smink påmej också, usha! x)

otroligt vackert! Nu kanske man inte ser hur fett och äklit de va men, blää!

Såhär vart iaf våran frukost nr. 2 efter glassen! Sjukt gott! Jag tror BARA de blev gosager den där dan! ;)


jag snatta bilderna från claras fina blogg, jag glömde kamran jah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0