måste rätta till en grej bara...

Jag tänkte att nu när jag har bombat er mä massa ful-bilder så behövdes de lite normala bilder så det inte blir så att ni bara ser massa fula också fastnar dom bilderna uppe i era järnor och sitter fast där typ aslänge och sen när ni ser mej nästa gång så blir det typ: OMG VA OTROLIGT GRYMT OVERKLIGT SNYGG HON ÄR!!!!! SÅ MINNS INTE JAG HENNE SEN SIST JAG KOLLADE PÅ HENNES BLOGG!!!
och de vill vi ju inte ska hända liksom jag vill ju att ni ska minnas den SNYGGA VÄCKRA BÄSTA elin nu när ni går och lägger er ;D




såhär såg jag iaf ut idag :) asäklit hår för att vara jag, jag typ dör av fett hår! också jossis asmysiga tröja (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0