holm

Hemma från en härlig stekardag i holm! :D Vi har typ solat hela dan, men tror ni jag har fått nån färg då? ...NÄEJ!
Känns som att jag bara blev blekare x) Aja vi har haft de jättemysigt iaf!

mys! ;) Clara vägrade va mä på nån bild, elr ja hon vägrade låta mej lägga ut bilderna som jag tog på henne för hon va typ osminkad och aa.. så jag ska vara snäll och inte göra de även fast vissa andra inte brukar vara lika snäll! :')

Aa sen grillade vi korv och sånt också ;)


Clara och jag körde våran "leka i bäcken tradition" Varje vår när isen har smält bort så kommer det fram en liten bäck i sjön som inte syns på sommarn för då är det vatten över, också leker vi där och flyttar stenarna så det blir massa fina vattenfall och grejer! (a) Johan tyckte mest att vi va dumma i huvet, men hallå, nån gång måste man ju få va lite barnslig, eller?! ;)

Jag fick inte så mycke bilder på bäcken, den va jäättefin men jag typ glömde/orkade tyvär inte gå dit o fota den! När jag kom på de så vaja så lerig om händerna så aa, den här bilden troja min söta lilla bror tog, duktig som han är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0