hårförlågning

Jag vill ha löshår!! Mitt hår har blivi totalslitet nu, fast ja klippte mej för nå vecker sen!! De låssnar jättemycke toppas om man drar i dom :( Därför så hade ja tänkt o klippa av de och sen fixa hårförlängning. för om ja har hårförlångning så syns de ju inte att jag har kort hår igentligen! MIHI jag är så smarT! :D

och OM jag fixar hårförlågning så skulle jag HELT KLART ha nagelslingor! Tänk va skänt o slippa sätta i dom varje dag om och om igen! Jag hade lessnat efter en vecka x) Bättre då och ha dom i hela tiden!
Óch jag vet jag vet ja vet att alla säger att de sliter mer på håret men de skiter jag i :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte så smarT längre;)

2011-05-01 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0