en 20 minuters + brun utan sol

Jag va äntligen och solade idag! Jag hade igentligen tänkt att vänta längre men aja! ;) Jag hade planera och sola några ggr innan jag åker till Malaga till påsk. Man vill ju inte komma dit som nån blekfis och bränna sänder sej på en gång eller hur? ;)
Jag tänkt vänta tills de va ungefär en och en halv vecka kvar, då skulle jag sola första ggn. Men de gick inte! Det var inte bara jag som märkte att jag hade blivi jätteblek! Andra kommenterade!! Då har de gått för långt! :O
Men nu är ja brun och fin igen.
20 min solning på ego + ett fett lager brun utan sol satt fint på mej! *blink*

Ja ser inte så smikrande ut jusr nu så de får bli en bild på en gammal solrand ist ;)
 
Typ sådär är den nu fast skarpare! Det är mer tydlig linje (a) FIIINT!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Neger :p

2011-04-05 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0