kom just hem från

kom just hem från dansen, och guud va skönt de va att träna idag! ja hade verkligen längtat innnan! och de är så kul nu för vi håller på och gö danserna lite snyggare mä plaseringar och sånt inför julshowen som ALLA MÅSTE KOMMA OCH KOLLA PÅ! (ja kan läga ut mer info om tider och sånt sen om ja kmr ihåg!) Aja, kul vare iallafall! :D
Fast innan träningen så vart ja fett less på  mina föräldrar som vägra skjussa mej till stäningen FAST DE VA SÅ KALLT! dom skulle tydligen jobba så dom han inte. Dom är lata och så för de bara, DAAH!! ;O så då fick jag springa ner till stan så när jag kom fran så vaja 5 min sen, mjälttugg (jag hade nyss ätit) plus att ja va helt röd och kall i hela ansiktet för de va så kallt! ;( BAJS!

och sen så TÄNKTE JA PROVA HA MITTBENA IMONR :D bara för att
prova liksom ;)
 


sen får man tänka bort att jag är nytränad och fin på bilderna och att kvallan på bilderna är sämst och jaa.. haha man ser ju NÄSTAN iaf (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0