hemma!

shiet vad trött jag är nu! MEN KUL HAR VI HAFT! :D det vart ingen pukal den här gången ;) men jag är nöjd iaf!
vi vart en jättejättelång bilkö föölll mä lastbilar säkert en mil längst vägen på vägen dit så gissa om vi va oroliga att vi inte skulle komma hem förns imorn? men det gick jättebra, vi det gick faktist ganska fort att komma hem, sover man så är det ju okej ;) tyväääär så har jag inga bilder på den här datorn eftersom att vi bara fotade mä claras camera som clara nu har hemma. dom åkte ju hem derekt :/ men jag får ta och knycka några bilder från claras blogg ;)


vi va jättejätteduktiga tjejer!♥ (fler bilder på claras blogg)


haha det va nån specialdag på donken med ansiktsmålning och grejer och självklart så passade jag och clara på att måla oss till tigrar! hahah vi är väl vääärldens vackraste eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0