FREDAG!

Idag har varit en liten svängig dag för mej! humöret har ändrats typ heeeela tiden! x) först vaja as glad sen fick ja vääärsta deppritionsanfallet och va typ huur dryg som helst när gull-Tovis och jag va på stan, typ klaga heeela tiden! och samma sak vare när ja träffa clara (den söta och rara) jag satt och klaga på mitt liv och hur ont ja hade överallt, och hur töng min väska va och vilken jävla mensvärk jag hade och hur ont jag hade i ryggen och blaaablaablaaaa, fråga hon själv!
Men när clara och jag hade komme hem så vart ja AS pepp igen och hur glad som helst (som vanlit nÄr jag är mä clara då!) 
OCH SEN VART JA HUUUR JÄVLA ARG SOM HELST! ja vart så irriterad så de går inte o förklaaara! de spruta verkligen röök ur örena på mej, och de börja växa horn på huvet! mobilen gjorde inte som ja ville och jag såg ut som en kossa (tyckte ja då, annars så vet ja ju att jag är vacker som en dag!) och mamma va världen dummaste och min mascara kladda ut sej FÖR JOSSI FLÄNGDE MÄ HÅRET PÅ DEN NÄR JAG JUST HADE MÅLAT NYTT! ;@ (bajs på jossi!) och alt va sämst och jag ville bara göra sönder nått, typ kasta ner jossis kamera från en balkång elr nånting! MEN NU ÄR JAG GLAD SOM BLAD! :D WIIIIIIHOOO! :D (och jossi äääär underbar igentligen de va bara mitt humör för tillfället som de va fel på, puss<3)

nu har iaf jossi och jag just komme hem från ÖÖÖS och vi har gjort lite sockerfluff (a) OCH DE ÄR SÅÅÅÅ GOTT!!!;O
alla måste prova (även alla som gör de varje dag!)

1 ägg
MASSA socker (de är bara o ösa i tills de räcker)

sen vispar man och vispar och vispaR! tills de blir fluffit och ganska hårt :)
sen, ÄT!


MMMUUUUUMMMMSSSSSSSSSSSS<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0