plugg...

Jag har just kommit hem från skolan och sitter just nu vid köksbordet och försöker plugga duktig som jag är. Jag gjorde iordning lite varmt te för jag frös så mycket när jag kom in. Det är så himlarns gott att komma in och dricka nått varmt när man har varit ute länge och är iskall i hela kroppen! Det värmer verkligen. Sen har jag varit och tjuvat lite nötter ifrån mammas julgrejer som hon ska bara med sen.. schhh! säg inget till hon, hon blir alltid så himla sur när vi har varit där och rotat, tihi (a)

Nu ska jag iallafall förstätta med plugget! jag har blivit så dålig på det, jag kan inte ens konsentera mej i en minut längre. sen börjar jag tänka på annat och skjuter up pluggningen. Inte bra! jag ska skärpa mej nu så jag hinner med allting nu innan betygen säts på tisdag.

vi hörs senare, pöss på römpan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0