önskelista

 
clara tycke att jag skulle göra en önskelista till bloggen så jag får väl ta och gö de då ;)
hon har också gjort en, kolla hennes här!

1.  En systemakamera så att jag kan ta lite finare bilder, bättre än med mina mibilbilder! (a)
  2.  Duntäcke, så det blir lite varmt och mysigt i sängen! ;P


  3.  En enoorm nessesär där allt får plats så man inte måste ha med sej flera! (inte den kanske då men de va svårt o hitta en stor nessesär!)

  4.  Skyddsspray, min är nästan slut och man vill ju inte bränna sönder håret!

  5. Parfym

  6.  pengar och presentkort ofc!

  7.  Volymtång (just nu lånar jag claras eftesom att hon inte behöver den, men det kan jag ju inte gö 1000 åt till!)
  8.  Tandblekning!

  8.  Högtalare (haha dom där va såååå himla söta!)


jag kommer säkert komma på massa mer saker sen men då får jag fylla på! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0