mys-söndag

Hej hej jag har varit jättediktig på att blogga idag, javet! :D men jag har ju varit mä älsklingsJohan satt jag har faktist inte haft tid. Vi har hafft de jättemysit som vanligt vi :P först så var jag och hjälpte mamma mä lite julpyssel, elr jag hjälpte barnen med lite julpyssel i kyrkan. och sen kom Johan och så gjorde vi mera söta pepparkakor (a)

johans

min

(fin kvalite på bilderna, elr hur?)

Sen åkte vi hem och åt Biteline pizza, MUUMS! och sen har vi bara myst och kollat på film :)
Det gillar jag med vistern. Man kan ligga inne och lata sej hela dan utan att ha dålit samvete för att man inte har vari ute nånting! På sommarn känner man sej ju som värsta feta soffpotatisen om man inte gör nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0