Dagen!

Hejheej allahopaa! :D javet, det har avrit typ noll bloggande idag, förlåt! Men jag har inte haft tid, jag är faktist på semester! ;)
Det gick iaf bra att komma in till frukosten imornse som tur var! Men jag var lite osäker där ett tag! Det såg ju ut som att hela Åre skulle begravas! ;O
Efter frukosten gick vi och gymmade igen. Det kanske tog nå timme, men det är nog fortfarande en bit kvar till AnnaAnka-form
När vi hade gymmat så gick vi och bada och basta och myste hela dan och sen sprang och duscha och greja här i lägenheten snappt snappt snappt för sen skulle vi bowla! Det va jättekul! Jag vet inte vem som vann, jag vet bara att saR och jag var ganska nära! Vi orkade inte gå och hämta lappen och kolla ;)

Sen efter Bowlingen gick vi och bytte och och fixade oss litegranna och sen Gick vi på JulGrejsimojs! JULSHOW 2010! De va as kul och dom som sjöng va jätteduktiga men saR och jag vann ändå! FÖR VI ÄR BÄST!
Dom kom fram och sjöng till oss flera ggr! (a) Vi släppte verkligen loss! ;O WIIHOOOO!!!!
 


Dom var jätteduktiga! ;)

MAten va också svingo!


(mominmammas mat)

Efterrätten slog alla rekord! Den va jättegod!


Hahaha jag älskar bilden!!!


Kvällens kommentar, av Alice 5 år:
-Elin, jag tog dedär vita i näsan! :D

Det visade sej att det var salt som hon hade sniffat in... DET SKA BÖRJAS I TID! (vuxenpoäng till mej)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0