Tron lagacy

Hello bloggen!:D Kom just hem, jag har varit på bio med älsklingen♥
Tron Lagacy vart det


Den va faktist riktigt bra! Jag gillar sånna där filmer som de händer grejer i! lite grymma grejjer sådär ;) Jag är så jävla less på alla fjolliga tjejfilmer som alltid handlar om samma sak. "En opoppulär tjej blir kär i en poppulär kille och i slutet så blir som tsm" samma sak i vaarje film. Sen gillar jag när det är overklit så att det verkligen verkligen verkligen inte skulle kunna hända i verkligheten, då behöver man ju inte gå rutn och vara livrädd efter att man har sett filmen heller, TOPPEN!
                                                      


Kommentarer
Postat av: Patriknatalia

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-28 @ 16:03:35
URL: http://patriknatalia.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0