tovis är häääär! :D

Nu har jag kommi hem ifrån dansuppvisnigen :) haha jag ser ut som en indian! krigsmålad, tupperat hår och fin ;) Efter uppvisningen så gick tova och jag ner till stan och tjocka lite på donken, mumma!

hahah va vacker man kan vara! ibland få ja till de! haaha ;)


Nu ska tovis och jag smita ut en stund och träffa nå trevliga grabbar troja ;)

När vi kommer in så tänker vi slänga på oss mysmyskläder och slänga oss i sängen och bara myyyysa! Vi hade tänkt o se igenom alla julkalendendrarna som vi har missat! ;)

hade nájs så hörs vi senare ikväll ;*

och jag vill bara tillägga att jag älskar elin hur mkt som helst, och hon är heeeeeeeeeeeeeeeeeelt jävla fucking underbar, en bättre vän kan man inte hitta :D<33333333/ din tovislovis (a)

Kommentarer
Postat av: ELIN :D

AAAAAAAWWW tovis va gullig du är! (a) du är väääärldens bästa, älskar dej enooormt mycke mä <3333

2010-12-11 @ 23:26:14
URL: http://elinfredricson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0