tova som bloggar!

tjatja, elin är sååååååååå himla trött så hon somnam och då passa jag på att blogga lite (a)
det har vare en JÄTTEROLIG kväll :D först så va vi ju på elins dansuppvisning, fast jag tittta inte för jag kom typ sju, och sen gick vi på donken och sen hem, och jag va typ aaas lessen för att johan (inte elins johan utan min eller de kan man inte heller säga men skit samma (a)) sa att vi kanske kunde träffas och sen bah "nä de går inte och lalalalalala... men sen så kunde vi träffa dom :D:D då va klockan halv 12 och dom va här till typ halv 2 , fast vi va ute en stönd oxå och de va sviiiinit kallt :( men aja de va svin kul att träffa gölljohan (a)<3 men nu ska jag gå och göra mej i ordning för jag är åxå jättetrött:/ men pöss och kram alla elins älsklings läsare :*


elin is veeeeeeery trött xD hon somna i soffan, göllelin :D men sch, hon vet inte om att jag har knäppt kort på henne (A)

och bara för att vara snäll så la jag upp en bild på mej oxå, men den är INTE knäppt i dag :)

men pöss och kram alla elins älsklings läsare :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0