tillbaka från en lång dag mä mycke roligt! :D

Jag måste säga att jag är lite besviken på åres shopping. Jag hade inte förväntat mej mycket men härregud, är det bara jag och Sar i hela åre som är intresserad elr? Det är ju ändå en stad!
Annars är åre heelt underbart! Sar och jag kom just tillbaka från badet, vi har lyckats bada och basta och allting utan att blöta håret! haha det va väl inte de roligaste man kan hitta på när man ska bada på Åres upplevelsabad, men det gick bra ;) Vi skulle bara bada en liten stund så vi tyckte inte att det va värt att fixa håret och sminka om sej igen när vi skulle på middag efter.. Vi tänkte bada på riktigt imorn iställe!

Här kommer lite bilder ifrån den ändä affären i åre :D kolla vilka snygga kavajer vi har på oss!!


(alla måste tänka bort min fina f*nne på hakan som jag råkade klia sönder så den började blöda, alla får faktist f*nnar ibland och dom är JÄTTESVÅRA o låta bli!!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0