stan idag igen!

haha nu har jug kommi hem från stan IGEN! känns som att jag typ bara bloggar om stan hehe...  Men idag så var jag där med SAR :D det var sååå länge sen jag träffade henne så det var verkligen på tiden! ;) också träffade jag Clara och Frida också :) vi hade det mysit som vanligt, fast den här gången var det lite exta stressigt eftersom att saR skulle fixa typ ALLA sina julklappar IDAG! Tro det elr ej men det gick faktist ganska bra! Men det hade inte gått lika bra utan claras hjälp i början, hon seriöst helt otrolig på att hitta bra presenter fort! Så ett tips är ju att gå mä hon när man ska handla julklappar! 

Också jag träffade älsklingen på stan också! Jag hade ingen aning om att han va där så det va ju en glad öraskting :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0