oj vad klockan vart mycke!

IMORN ÄR DET ÄR DET JULAVSLUTNIG! :D  och sen är det jullov, kan det bli bättre? NEJ DET KAN DET INTE!
Efter att vi har varit i kyrkan, kramat alla sakt hejdå och ha en bra jul, gråtit en skvätt över betygen (SKOJA MIKNA BETYG ÄR KÖNG!) Då, när vi är klar med allt dedär så tänkte jossi och jag dra till stan och söka efter en klänning till henne som hon ska ha på julafton SOM FÖR ÖVRIGT ÄR OM BARA 4 DAR! :D
Johan ska också till stan imorn så ja ska nog ta och träffa han också hoppas jah!♥

Nä nu ska jag gå och ducha! känner mej som en vandrande soptunna, mitt hår är verkligen bläääk!!! även om jag vet att det mesta bara är dust it så känns det ändå inte så mys ;)
btw, så hade ju jag och clara lilla julafton igår och då fick jag en sån där proffs-dust it av Clara! :D kan va lite därför mitt hår är så äklit, men hallå men måste ju få prova lite ;O men då kanske det räcker med lite... också fick jag en vaniljparfym, i just love it! har haft de förut men lessnar aldrig! TACK UNDERBARA CLARA!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0