Nu börjar jag faktist bli lite orolig...

Nu börjar jag faktist bli lite orolig! Vi kommer helt seriöst inte komma ut genom dörren imron! Jag trodde inte att de kunde snöa såhär mycket! Det är väääääärtsa stormen! Man ser typ bara en halvmeter framför sig sen är det helt vitt..

det va lite svårt o få mä på bild, men det här är iaf utan för dötten just nu, ser ni att snöflingorna är påväg uppåt! HELT SJUKT! allting bara snurrar runt! :S
Jag ska kolla på YR nu och se vad det ska bli för väder imorn. Jag ser verkligen fram emot den underbara hotellfrukosten imorn så jag hoppas verkligen att vi kan ta oss till hotellet annars vet jag inte vad ja gör!!
                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0