NAILS

jag fixade mina naglar idag! Det känns jätteskönt, de var verkligen ett tag sen och jag hatar att ha fula, korta, ojämna, omålade naglar! it's not me lixom! Man behöver naglar, de ät faktist inte bara för att det ska vara fint, som alla inkompetenta, mindra smarta människor tror utan naglarna är viktiga redskap i vardagen! Tillexempel när det kliar, hur kul är det att klia med fingertopparna?! elr när man ska smsa, hur smidigt är det då? när jag inte har nå naglar ser det ut som att jag har smsar med armbågarna! :S

Såå vart det :) Det vart vanlig fransk manikyr. Jag tänkte försut vara lite "julig" och göra nått kul med rött men jag tänkte: hur offta har jag röda kläder på mej då? snyggt med råsa kläder och röda naglar! toppen!!!
Så jag strök den fina tanken.. Men men, det här vart väl okej det mä. passar till allt :)
                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0