julbak!

Vi har bakat jolgodis hela dag! Jag börjar nästa få lite ont i magen av alla provsmakningar! x) men det är helt sjuukt gott!

Jag hittade ett recept på nån blogg på marshmallows och jag tyckte att det såg såååå gott ut så jag var ju bara tvungen och prova det!

man skulle vispa i mins 10 min men det tyckte jag var så sjukt jobbigt i armen så vi specialkostruerade en "elvispshållare" ;)


Nånting gick snett! Det skulle ha blivit vitt rakt igenom men allting delade på sej satt nu vet jag inte vaad man ska kalla det, gelé med ägvitsmoss? haha ;)


Vi gjorde massor med olika godisar, knäck, fudge, marianneknäck, madellmassabollar med choklad runt också var det nå nogatrutor men choklad på också dom där "marshmallowsen".  mmmmm..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0