Det vart inte så mycket bloggning idag som jag trodde...

Men jag kan ju iaf berätta att jag lever! Jag har bara fullt upp med packningen så det är svårt att hinna blogga..
VI ÅKER JU IMORN! :D:D:D:D JAG LÄNTAR SÅ JAG HÅLLER PÅ O DÖÖÖÖ!!!!! jag ska gå hem nån gång vid lunch imorn och sen åker viiii (a)

Johan vaju här idag, jag har för mej att jag sa det igår men nu vet ni de igen! ;) Föst så klippte jag håret på jossi, bara topparna och de blir jätte lent och fint :D hon har ju så sjuuukt långt och fint hår tkr jah!
Sen så gick Jossi hem, hon va tvungen och gå hem och plugga stackarn.. Då gick johan och jag såg på en film... Ovanligt!;) haha den här gången så såg vi på nån film och aliens, den såg värsta frän ut men, jag vart  när jag la mej ner så jag råka somna (a)  Jag älskar o räka somna när man är mä johan för då vaknar man ju där in-gnossad i han också och de är sååååå mysit (a) love it!♥ Ett minus var väl att jag missa halva filmen.. -.-'




Kommentarer
Postat av: Axeljohanne

Great work,webmaster,nice design!

2011-11-24 @ 05:37:28
URL: http://axeljohanne.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0